You are here:

Administratör

Om jobbet

RekonstruktionsGruppen söker en administratör till sitt kontor i Stockholm.

Om RekonstruktionsGruppen

RekonstruktionsGruppen är en rikstäckande organisation som framgångsrikt arbetar med företagsrekonstruktion och finansiell rådgivning. Våra specialister inom rekonstruktion, insolvensrätt, affärsutveckling och organisation hjälper ekonomiskt försvagade företag att åter bli lönsamma verksamheter.

Om rollen som administratör

I rollen som administratör kommer du att vara företagets ansikte utåt. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att sköta administration av kalender och möten, besvara telefonsamtal och mejl, förbereda mötesrum, välkomna våra kunder och se till att kontoret är fint och i ordning. 

Vem är du?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration. Det är viktigt att du är ansvarsfull och strukturerad. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceinriktad och har god förmåga att samarbeta med andra. Du är också mycket noggrann och självgående i ditt arbete. Du bör ha god datavana och god kommunikativ förmåga, såväl muntligt som skriftligt.

Ansökan

Om du är intresserad av tjänsten som administratör; skicka in ditt CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill arbeta hos oss.

Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon 010-20 40 401.

Välkommen med din ansökan!

Är du intresserad av tjänsten?

Skicka in din ansökan nedan så återkommer vi till dig så snart vi kan.